image-from-rawpixel-id-360369-jpeg

OH MY GOD!

OH MY GOD!

Jeg bliver så træt, når jeg modtager et nyhedsbrev, som er en lang smøre af tekst. Sort tekst, hvid baggrund.

Især når det er til nogen som mig, i den kreative branche, og efter sigende målrettet til os. Øøøøøh… 🙄

Det er 2019 – video, billeder, interaktion, over-eksponering.

Kom nu! Jeg smider det jo direkte ud til højre i “not gonna happen”-mappen. ☠️

Mit første nyhedsbrev var en simpel jpg, delt op i infofelter og designet, så der var lidt for øjet og en linje fra top til bund, som guidede modtageren igennem budskaberne. 

Det behøver ikke være så festligt, men måske bare lige et par fremhævede afsnit, måske med farve, evt. i “bold” eller lign. Og billeder, for søren! 🎉

Vi forventer mere som modtager, så gå efter at leve op til det! 💎

Herunder har jeg et eksempel på hvordan mit første nyhedsbrev så ud. Som grafiker mener jeg at et vist visuelt niveau skal overholdes, og det er filosofien bag det.

Tags: No tags

Comments are closed.